Elke maand weer nieuws!

StylinQ Nieuws

Volg ons via Facebook.com/StylinQ of Twitter @StylinQ

Livera Modeshow 2015

Op zondag 16 augustus 2015 presenteerde Livera haar collectie aan de inkopers. Ruim 150 personen konden genieten van een uitgebreide modeshow waar 8 modellen van StylinQ op de catwalk verschillende sets toonde. StylinQ verzorgde niet alleen de modellen, maar ook de techniek, planning, styling en de DJ’s. Na de show konden de ondernemers genieten van een verse lunch van Sapporito.

StylinQ lid van Stichting Leisure Belang Almere

Niet alleen heeft StylinQ het logo mogen ontwikkelen voor de Stichting Leisure Belang Almere. StylinQ is inmiddels ook lid van de stichting. Omdat StylinQ steeds meer in Almere organiseert vonden we het nuttig om bij deze stichting aangesloten te zijn.

Mr. Grey bij Utopolis Almere

StylinQ regelde voor Utopolis Bioscopen een échte (look-alike) Mr. Grey tijdens de voorpremière van Fifty Shades of Grey in Almere. De bezoekers van Ladies Movie Night vroegen hem letterlijk het hemd van zijn lijf!
Bekijk hier alle foto’s van Ladies Movie Night met Mr. Grey

Opening Bodyfashion Center

Afgelopen zondag werd het Bodyfashion Center officieel geopend door Burgemeester Annemarie Jorritsma. Het Bodyfashion Center is hét centrale inkoop-, oriëntatie- en handelscentrum voor lingerie, foundation, ondermode, nachtmode, homewear, bad- en strandmode evenals beenmode. Miss Almere presenteerde het programma, waar de heer Erik Slettenhaar – beheer Cube Centre – en Jan Nijendaal – voorzitter Vereniging Bodyfashion Nederland – aan het woord kwamen. Na de officiële opening door burgemeester Jorritsma, werd het publiek getrakteerd op een optreden van ‘Mystery Guest’ Charly Luske en DJ Lindo Duvall.

StylinQ organiseerde een deel van de Grand Opening, waaronder het optreden van Charly Luske, DJ Lindo Duvall en Miss Almere. Daarnaast werden de bezoekers door de hostessen en bell boys van StylinQ ontvangen. StylinQ verzorgde tevens de regionale PR (public Relations) en onderhield contact met de media / pers.

Werken als hostess voor StylinQ

StylinQ organiseert regelmatig evenementen waar we goede hostessen kunnen inzetten. Een hostess heeft verantwoordelijkheidsbesef en is het aanspreekpunt bij events. Daarnaast is het natuurlijk het visitekaartje van het evenement of het organiserende bedrijf, dus je ziet er goed uit. Ben jij positief ingesteld en zoek je een bijbaan? Meld je dan aan en wie weet ben jij straks het gezicht van een van onze evenementen.

Direct Aanmelden

Opening Bodyfashion Center 8 februari

Almere verwelkomt Bodyfashion Center op 8 februari in Almere. Op de eerste dag van de beurs opent Burgemeester Annemarie Jorritsma officieel het Bodyfashion Center in Almere. Met een aantal unieke optredens kunnen de bezoekers genieten van de officiele opening.

StylinQ organiseert 10-jarig jubileum Utopolis Almere

Op 17 november 2014 organiseerde StylinQ in samenwerking met het Utopolis Almere Team het 10-jarig jubileum van Utopolis Almere.

Op het programma stond de gedigitaliseerde versie van de filmklassieker “Sunset Boulevard”. Geheel in dat thema ontwikkelde StylinQ een complete huisstijl en verzorgde het entertainment: Een live-band, een vingervlugge illusionist en een geweldige humoristische act van een toiletjuf. Verder bedacht StylinQ een themakrant: “The Utopolis Times”. Een krant geheel in de stijl uit de jaren ’50 werd in zwart/ wit gedrukt.

 

Promotie Doemere Megastores

Met ingang van 1 oktober 2014 gaat StylinQ onder andere de promotie voor Doemere Megastores op zich nemen. Niet alleen de promotie zullen wij voor onze rekening nemen, maar het project is allesomvattend. We zullen nauw gaan samenwerken met de winkeliers van Buitenmere en acties en campagnes gaan coördineren. Verder zullen we de vormgeving en social media gaan verzorgen. Voor de opdrachtgever is StylinQ de professionele partij die lokaal opereert met een gevoel voor retail.

Website voor Barbier van Breugel

Voor een van de leukste winkels in Almere-Stad – Scheersalon Barbier van Breugel – gaat StylinQ de nieuwe website ontwikkelen. De website zal vermoedelijk begin oktober worden gelanceerd.

Neem plaats in de authentieke belmont Barberchair uit de Jaren ’50 en kom een half uurtje helemaal tot rust. Het scheren gebeurt op ambachtelijke wijze met het open mes, eerst met de baardgroei mee en de tweede keer tegen de baardgroei in voor een super glad resultaat.

Verder wordt er gebruik gemaakt van warme en koude doeken, heerlijk geurende scheercremes , luxe aftershaves en colognes.